Rules to Break & Laws to Follow

How your business can beat the crisis of short-termism

Rules to Break & Laws to Follow

How your business can beat the crisis of short-termism

AutorDon Peppers & Martha Rogers

Editora:  Wiley

Ano:  2008

Conservação da Capa:  Ótimo Estado

Conservação do MioloBom Estado

ISBN:  9780470227541

Edição: 

Acabamento:  Capa Dura

Nº de Páginas:  297

Formato:  16 x 23

Idioma:  Inglês

50% off

De: R$ 20,00

por R$ 10,00

Nota do Messias

A presente obra encontra-se em bom estado de conservação, contém, apenas, algumas manchas amareladas causadas pelo tempo.

Sinopse

Table of contents - Chapter 1. False Assumptions; Chapter 2. 'Value' is the New 'Profit'; Chapter 3. Customers are a Scarce Resource; Chapter 4. In the Long Term, the Good Guys Really Do Win; Chapter 5. Increasing the Value of Your Business; Chapter 6. Culture Rules; Chapter 7. Capitalism Redux - Greed Is Good, But Trust Is Even Better; Chapter 8. Customers and Honeybees; Chapter 9. Oops! Mistakes Happen - Recovering Lost Trust; Chapter 10. Innovate Or Die; Chapter 11. Order and Chaos; Chapter 12. The Wisdom Of Dissent; Chapter 13. Engaged and Enabled; Chapter 14. Leaders Needed. Inquire Within.