Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage
Autor: Richard Whiteley & Diane Hessan
Editora: Addison Wesley
Ano: 1996
Conservação da Capa: Bom Estado
Conservação do Miolo: Bom Estado
ISBN: 0201479672
Edição: 1ª
Acabamento: Capa Dura
Nº de Páginas: 320
Formato: 16 x 25
Idioma: Inglês
Peso: 0,63
Nº de Faixas lado A:
Nº de Faixas lado B:
Ano Lançamento:
Formato:
Peso:
Distribuidora:
ASNI:
Nº de Faixas:
Coleção:
Box:
Região:
Idioma:
Duração:
Recomendação:
Cor:
Diretor:
Elenco:
Formato de Tela:
Legenda:
Sistema de Som:
Extras:
Compartilhar:
50% off
De: R$ 20,00
por R$ 10,00
Não consta, no presente exemplar, riscos à caneta, marcações a lápis ou folhas rasgadas.
In the face of the massive changes thrust upon businesses, many companies have turned inward - cutting costs, downsizing, divesting - doing whatever they can to stay profitable. In spite of this, some companies have improved profits and grown by moving the customer into the center of the organization and by keeping that customer in focus every step of the way. The authors of this book have analyzed the successful decisions these companies have made and have written an advanced course on customer-centered growth and have included that in the pages of this guide.